K tvým postřehům o FM přidám ještě:
- Korigovat při vzletu není moc potřeba ani nohama. To samé po přistání. Jakoby prostě někdo najednou vliv větru vypnul. A převrátit to v podstatě taky nejde
- vliv vrtule na vybočení je minimální a to jak na zemi, tak ve vzduchu. Zato je zveličenej vliv krouťáku, takže na zemi přetlačenou Extru při vzletu se mi to snaží otočit podél podélné osy, místo osy svislé.
- Když jsme u té Extry - má šílenou setrvačnost na křidýlka. Tyhle stroje zastaví rotaci v podstatě v okamžiku, kdy se knipl dostane do neutrálu. Simulovaná Extra to překmitne klidně o 60 stupňů.
- Změna úhlu náběhu je děsně gumová. Co tím myslím - trhnu prudce, ve zlomku sekundy, kniplem, ale úhel náběhu se dostane na max se značným zpožděním. To má za následek, že pády na rychlosti se v zásadě nekonají (letadlo se utýrá a spadne až v rychlosti těsně nad pádovkou), kopáče nepřipadají v úvahu a letadlo v podstatě pořád letí, i splně dotaženým kniplem. (Zkuste si vzít Extru nebo jiný podobný běs rozjet na 120 a pak plně dotáhněte. Myslíte, že budete lítat jeden přemet za druhým? )
Takže člověk dokáže udělat i něco jako přemet s C-150 z 80ti nebo, a to bylo ještě veselejší, jsem točil zatáčku s B747, ve které jsem měl plně přitaženo, náklonem jsem reguloval klesání a věc pořád vesele letěla. Podotýkám, že jsem měl předtím samozřejmě vyváženo.
Pravda, jedno takové letadlo, vlastně teda SLZ, kde se dalo letět s plně dotaženým kniplem a bylo plně řiditelné ostatními kormidly jsem viděl, bylo to starý Echo s velkým rozpětím, který , když se zpomalilo na 80 km/h a nechalo se klesat s dotaženým kniplem a člověk si užíval pohodový sestup. Mělo to jen tu chybu, že z toho už nešlo podrovnat.
Takže stejně jako Zibo doufám, že to ještě trochu dodělají, protože podle PR videí od vývojářského teamu jsem čekal víc.
Závěrem, abych jen nehaněl, musím konstatovat, že i tak je to oproti FSX posun kupředu, zpátky ni krok. |
|