A divím se, že X-Plane nikdo nezmínil Se všemi letadly jde vrtat. Některým se do toho nechce, jiné jdou snadněji, ale jde o to, že to sim na základě vlastností toho letadla spočítá a udělá. To, že to sim sám o sobě ani neumí tyhle věci počítat vyvíjí vyšší nároky na tvůrce, kteří, pokud budou chtít, budou muset tu "vývrtku nějak naprogramovat" a tím pádem jsme zpět u začátku - FS2020 je předělávka FSX, tj. tabulkové chování letadla s tím, že si pohráli, aby nedocházelo k takovým nesmyslům, jako uměla FSka dřív - tj. letadlo se zmítalo do všech stran a s vypnutým motorem stoupalo a zas klesalo a vypadalo to, že z B747 byl malinký lístek v nějakém víru.
Takže ano, spousta moderních simů to dělá a jak jsem říkal dřív - pokud se zaměříš na výpočty dynamiky letu tak, aby se to éro a prostředí chovalo věrně, nezbyde ti výkon na grafiku na takové úrovni, jakou FS2020 má. Je to stejné jako např. IL-2: Birds of Prey, který má krásou grafiku, ale jinak je to arkáda. Díky tomu, že neřeší prostředí, zbyde prakticky všechen výkon HW, takže krásná grafika, super efekty atd. atd. A dle předpokladu se takto jeví i FS2020. X-Plane má opačný problém - počítá toho tolik, že nějaké volumetrické mraky v rozlišení jako FS2020 a další grafické vychytávky prostě na takové úrovni s moderním PC plynule neutáhnete. Ale zato požitek z letu je super a tomu já osobně přikládám větší váhu.
|
|