Tak nějak, někdo popíše jak to u nich bude fungovat a zmíní že je to posun k realističnosti a lidi si to v rámci hype trainu přeloží jako "masterpiece realismu" a dál to šíří. Lidi a hlavně novináři umí z jedné věty či krátkého odstavce v tiskové zprávě udělat daleko víc než to ve skutečnosti je.
Jinak bych ty technické věci neviděl takhle, že si někdo "vybere" počet ploch nebo něco podobného. Dle mě to bude dáno 3D modelem letadla, ale ten je samozřejmě dost konfigurovatelný, má to mnoho proměnných a ty je třeba správně nastavit a ladit aby to bylo luxusní za každých podmínek.
Nicméně třeba můj pocit z lítání s C172, což je jediné letadlo se kterým mám osobní zkušenost, tak zatím mi přijde že se chová nejblíže reálnému letadlu právě ta C172 v MSFS, v X-Planu nehledě zda default, default s rep nebo některýma vychvalovaná AFL C172, dokonce ani C172 od A2A nebyly tak stabilní jako ta reálná, ve vzduchu se to v simu furt točí doleva, reálná cesna letí rovně i když prší a fouká, houpe se ale letí rovně de facto bez nutnosti nějakých zásahů do řízení. Když v simu začnu přípravu na přistání na base legu, jsem dlouhý protože ty letadla, aspoň v XP a především AFL verze, nechce dolů a nebrzdí, kdežto v reálu stačilo vytáhnout klapky a výrazněji ubrat plyn až těsně před zatočením na finále, klapky na max těsně před dosednutím to letadlo "zastaví", v simech ne
Když pak de facto každý instruktor řekne že simulátory v počítači jsou naprosto něco jiného a v reálu je vše jinak, tak asi nemá smysl řešit realističnost.
Kdo chce realismus musí na certifikovaný pohyblivý simulátor |
|