To se mi stalo x-,krát, že mě chtěl autopilot zabít Většinou když jsem to zapauzoval. Po odpauzování autopilot chtěl bez ohledu na nastavení naplno doprava a nedalo se ho nijak přesvědčit, že má letět rovně. Takže nezbylo, než doletět na ruku. Je to samozřejmě otravné, ale do doby než to opraví, jsem schopen s tím žít. Vím že nesmím pauzovat tou jejich aktivní pauzou, ale jedině ESC a nebo poletím na ruku. Stejně tak když vím, že jsou někde v krajině škaredé bugy, tak letím jinam, do konce života nejsem schopen proletět všechny zajímavé lokality, co tam existují atd. Chyby tam jsou, ale dá se jim vyhnout a spoustu věcí vyřeší příchod add-onů vyhlášených vývojářů letadel. Jinak ale osobně poprvé za dobu, co simulovaně létám, přišel jsem a chuť skutečnému VFR létání podle mapy, protože konečně je snadno rozeznatelné, kde se pohybuju. Ale mám už i dost letů s A320 a nechybí tam nic, co člověk potřebuje k tomu aby mohl přeletět z bodu A do bodu B naplánovanou trasou, i když samozřejmě jsem byl u PMDG 737 zvyklý na víc. Spíš ale než hloubka systémů mi chybí to, že to není Boeing Airbusová logika řízení mi nikdy k srdci nepřirostla. |
|