Ale já vůbec nezpochybňují některé body obsahu, zpochybňuji některé generalizované výroky nebo třeba neschopnost formulace problému, vyjádření že letový model je špatný je výkřik do tmy, když neřekne co je dle něj špatně a jak by to mělo být dobře. A třeba proti tomu letovému modelu jdou zase výroky kdy si to lidé pochvalují...
Nicméně komunity manageři umí v tomhle plavat a "zástupce komunity" je pořád jen jeden hlas při sumarizování feedbacku pro vývojáře.
Zase vývoj her v současné době bývá otázka 3-5 let. "Drobnosti" kterých je spousta, jak reportovaných uživateli, reportovaných interním testingem, účelové nedodělky atp.. těch jsou prostě hromady v každé hře a change logy při patchích mají klidně stovky záznamů. Ne vše jde řešit rychle. Někdy i balalita může znamenat výrazný zásah, prioritu pak dostávají blockery, třeba problémy s instalacemi, nemožnost spouště hru, časté padání, apod. to že pak někde třeba nefunguje nějaké tlačítko nebo dělá něco špatně je minoritní problém.
Asobo není nijak velké studio, v roce 2018 měli jen něco přes 140 zaměstnanců a nikde nejsou informace že by nabírali ve velkém nové lidi, velké herní studia jako Bungie s cca 600 lidmi, Massive Entertainment Ubisoftu 650 lidí... to jsou jiné počty...
Navíc těch 140 lidí nedělalo jednu hru, od roku 2017 vydali 5 titulů, včetně Flight Simulátoru, takže zdaleka ne všichni pracovali jen na něm.
Chápu že něco může být jako ignorace uživatelů a neřešení reportovaných problémů ale třeba byly daleko podstatnější věci které je třeba řešit s poměrně limitovaným počtem lidí. |
|