Opravdu poznáš v turbopropu tah způsobovaný výfukem? Fakt poznáš dynamicky spočítané zpoždění vzduchu od vrtule působící na záďové křidélka od vlivu vzduchu který je spočítaný jako approximate a další extra specifické propočty letového modelu v X-Plane?
Jak vůbec poznáš vliv těch různých věcí, když necítíš žádný feedback?
Vsadím se že většina z vás co tu tvrdí něco o dokonalosti letového modelu tyhle marginální vlivy vůbec nepoznají, navíc pořád jsme u toho že tyhle featury musí správně využít autor letadla a to se v X-Plane moc neděje. Sice je hezké mít tyhle všechny možnosti ale autoři je musí používat a to ještě správně.
Tyhle velice marginální věci dávají smysl... ve chvíli kdy projektuješ letadlo, čímž se Austin prsí, že v jeho simulátoru vznikají koncepty skutečných letadel.
Pro většinu lidí jsou tyhle věci naprosto irelevantní a i ti real world piloti co lítají v simulátorech snadno řeknou že to lítá jak skutečné letadlo, za předpokladu že model se chová cca jako reálné letadlo, tzn. že při určité konfiguraci drží cca dopřednou rychlost, cca vertikální rychlost, protože mají velice limitovaný feedback. |
|