K prodaným FSX, někde byla informace že se jich prodalo několik milionů v době kdy vyšel - krabice, pak ještě relativně nedávno bylo možné vidět statistiky vlastníků titulu na steamu, teď už to dostupné není, ale FSX:SE bylo víc jak 1 milion kopií.
Kdežto X-Plane 11 se prodalo cca 100 tisíc kopií - informace přímo z Austinových úst na jednom z letošních videí publikovaných Michaelem Brawnem či jak se ten člověk z XForcePC jmenuje.
Jinak OGL - Vulkan. Dnes jsou na trhu hry, které umí OGL i Vulkan, případně i DX11 a 12. Mnohé hry přidávaly DX12 podporu, když vyšly. Mnoho novějších her podporuje více grafických API a lze mezi nimi přepínat. Vulkan je pro některé modla technologického pokroku, ale fakticky to není nic zajímavého, pořád to bude lítat stejně, pořád to bude vypadat stejně. Tady žádný pokrok není. Ano XP se vyvíjí, nejvíce letový model, který je ale už teď tak komplexní, že to drtivá většina lidí nepozná, navíc to je pořád experimentální model a tak jak tak, vždy záleží na autorovi letadla, jak možností toho letového modelu využije. Letadel které mají přehnaný lift, nebo nelítají podle čísel jsou mraky i mezi placenými, natož freeware. |
|