"Marketingová strategie MS/Asobo na závěrečné dva týdny byla jasná - rozproudit diskuze na všech možných serverech"
Která AAA hra něco takového nedělá. Byly tu hry jejichž vývoj stál 200 milionů dolarů z čehož 100 milionů šlo na marketing.
"díky videím typu "real pilot trying FS2020" kde dotyční "skuteční piloti" budou tvrdit, že nepoznávají rozdíl mezi FS2020 a tím když sedí ve skutečném letadle"
Tohle je ale realita. Máš snad doma 6-dot motion plošinu? Máš ovladače řízení, které věrně simulují síly působící na řídící plochy? Asi ne,
Vezměme příklad X-Plane a pro mnohé modlu realismu Airfoilabs C172. Nejeden vlastník a pilot C172 tvrdí že to letadlo se vůbec nechová jako skutečný stroj, když ji nakonfiguruje na přistání tak jako reálnou cessnu, tak ta AFL vůbec nechce klesat pořád chce letět.
Koupil jsem si pro X-Plane Turbine Duka, něco jako perfromance charts asi jeho autor neviděl, natož aby je implementoval, Kdežto v takovém FSX to pánové z RealAiru poladili tak, že to letadlo lítalo přesně podle čísel a to to letadlo dokonce nemá žádný vlastní kód tak jako třeba A2A, vše udělali přes default.
|
|