Stejné říká půlka diskutujících ve všemožných diskuzích..
Ale neuvědomují si že moderní enginy utilizují současný HW, kdežto FSX, P3D ani X-Plane ten HW vůbec nevyužijí.
https://www.youtube.com/watch?v=sc4dsiq-I7g
Koukni jak funguje DX11 v ST, DX11 v MT a DX12 v MT. Je to test drawcalls, a jde na tom vidět jak moc zpomaluje driver.
DX11 v ST (což je P3D a v zásadě i FSX, XP na tom je s OGL možná ještě hůře) vs DX12 MT dává víc jak 5x vyšší výkon na stejném HW. A O tomhle bude MSFS2020, je to MS titul, takže to by bylo aby to DX12 nebylo.
Však jak lítá třeba AeroflyFS (tříciferné FPS i v 4k) nebo jak lítají různé military letecké simulátory s multiplayerem, kde FPS a vůbec odezva je dost klíčový faktor...
Když tohle letci v civilních oldschool simulátorech nevidí a netuší že problém je v SW ne v HW, tak samozřejmě nevěří, že něco tak "dokonalého" nemůže být méně náročné, než to co máme teď a myslí si že to bude chtít mašinu z říše snů (triple way sli s RTX2080Ti?)....
|
|