Pozor, je rozdíl, když někdo típne screen nad TE od ORBX a pak to ještě prožene jako Holmes nějakým filtrem v Photoshopu. Někdo používá xVision, nebo Reshade což taky dost ovlivní vzhled. Já jsem na tyhle renderovací injektory háklivý, protože ono to většinou nějaký aspekt zlepší, ale jiný zhorší (např. udělá nápisy v kokpitu kolem ovládacích prvků nečitelné). Mě přijde XP celkem OK, venku většinou je prašno a vyblito. Letos od jara lítám pracovně do Manchesteru, ale Penniny jsem nikdy neviděl tak svěže zelené jako je interpretuje ORBX.
Ostrý kontrast jasné barvy má krajina jen v některých případech před bouřkou.
Mě trochu štve že moje screeny vždy vypadají hůř než jak to vypadá v simulaci. Teď v poslední době to bylo nejpartnější na těch nočních screenech. Úplně tam chybí ta difůzní složka od světel. Možná je to tím, že já típu Shift+Space přímo v XP. Třeba by to bylo lepší nějakým 3rd prográmkem, co to chytá tak jak to renderovací engine posílá na monitor. Nevím, raději to típat takto a pak budou noví uživatelé příjemně překvapeni, že v chodu to vypadá lépe než na screenech, než to ladit Photoshopem a nové uživatele frustrovat tím, že ať dělají co dělají, výsledku jako viděli na obrázku ne a ne dosáhnout... |
|