Za mě:
1. P2A jsem zkoušel a nesedlo mi to vůbec. Můj ATC pro offline IFR lety je 124thATC, ale i default XP11 ATC prošel updatem a není to vůbec taková tragédie jako v době kdy XP11 vyšel. U obou těchto ATC platí, že na některých trasách fungují lépe než na jiných. Nicméně pro GA mi příjde, že solidní ATC není vůbec. Takže pokud čekáš info o větru a provozu kolem letiště, tak toho se nedočkáš.
2. Jednoznačně SF-260 od Javiera Rollona a Simcoders, to je éro s neskutečnou atmosférou. Lítal jsem s tím celou Karibskou VFR tour na IVAO a má to neskutečnou spoustu maličkostí, které člověka nepřestávají udivovat. Líbilo se mi jak jsem na té VFR tour musel počítat i s údržbou, např. olej nevyměníš na jedno kliknutí - chce to reálné časy. Celý ten ekonomický modul který kolem toho je mi přijde hodně vyvážený. Letový model mi jako laikovi přijde taky takový dost "uvěřitelný".
3. Pokud chceš čistě GA tak si připrav rychlý několika TB disk. Můžeš jít do placených scenerek od ORBX, nebo se poohlédnout i po "amatérských" projektech (většinou USA region, protože tam vláda uvolnila Orto zadarmo a s možností použití v podobných projektech), které jsou srovnatelné a někdy kvalitnější než ty od ORBX. CZ/SK region mám ten od neznámého dobrodince co jej uložil na ulozto (bylo potřeba udělat si na něm účet a stahovat to v placené rychlé variantě, protože jinak bych to stahoval ještě dnes a účet za elektriku by asi přesáhl ten poplatek za "rychlé stažení"), je to tvořeno z mapycz a budeš se muset smířit s občas dost do očí bijícím vodoznakem a meshem, který má dost velké zlomy a dokáže ve vyjímečných případech některým aeroklubovým letištím úplně rozdrbat dráhy. V rámci CVARS lítání jsem si udělal takovou tour po všech aeroklubových letištích a pokud si dobře pamatuji narazil jsem na tento problém asi 3x v tom čtvrtém případě jde o Kladno, kde dráha je sice OK, ale stojánka před hangáry je u ortha nepoužitelná, protože to tam tvoří neskutečný krtinec - ale dá se stát na trávě před "rychlým občerstvením" - tak jsem si tam ve WEDu nadefinoval svoje stání.
4. Tady jsem zkoušel kde co (kromě ASXP) a nakonec jsem dal všechno pryč. Posledního půl roku mi přijde default XP počasí více než fajn, zmizely mi brutální střihy větru a tlaku při IFR lítání, problémy s mraky a další nepěkné věci na které XP11 trpěl ještě rok po vydání. ASXP si tady dost kluků pochvaluje, ale zatím mě nic neláká do změny.
5. WT3 používám, sedí mi více než x-life, nebo live traffic (ten v podstatě bere data z flightradar24 a převádí je do simu - ale letadlo se objeví jen pokud má zaplý odpovídač což mi naprosto nevyhovovalo). S x-life je potřeba lítat jen na kompatibilních letištích viz.: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zwHEuxPiUqXs.kTecn3NB3GZ8 a je pravda, že to je docela user friendly, ale mě to teda dost žralo fps (cca 15-20). WT3 je trošku uživatelsky náročnější - alespoň z počátku. Ale dostal jsem se do toho rychle. Používám databázi reálných letů. Letiště musí mít korektně definované pojížděcí dráhy a stojánky, což je někde dost velký problém. Pokud je letiště XP11 "validní" ve WEDu tak WT3 si velmi rychle vytvoří pojížděcí vektory sám. S modely "BlueBell" to pak vypadá velmi slušně, k dokonalosti chybí už jen taneček pozemních vozidel kolem letadel na stojánkách. Pokud letiště není validní, a chceš z něj mocí mermo lítat, nezbyde než otevřít WED a pojížděčky si naklikat, což není zas tak úplně jednoduché a minimálně první pokusy zaberou dost času. Na Traffic Global se docela těším - resp. na to jak se s tímto problémem popere Just Flight. XP si trochu toho "ruchu okolo" opravdu zaslouží. |
|