Moje "místní" letiště je LKMT a většinu testovacích letů já dělal zase tady mezi LKFR-LKMT-LKHN.
U počasí z 85% to odpovídalo vždy tomu co jsem měl aktuálně nad hlavou, někdy bylo oblačnosti trochu více, někdy zase méně. Stoprocentní to není. Ale když mi za okny lilo jak z konve, svištěly blesky a duněly hromy, tak všechny tyhle jevy byly i v simulaci. Jednou pamatuji cestu z hranic DC-3 na LKMT, v reálu byla nízká oblačnost, ale XP pod vrstvu mraků hodil ještě přízemní mlhu, což už bylo trochu moc. Ale nízko nad cestou se letět a doletět dalo. Chápu to protože počasí je komplexní záležitost a on to modeluje jen z hodinu starých hlášení. Jo v případě takových těch rychlých změn, to pochopitelně nesedí nebo tam bývá půl hodinové zpoždění, ale to myslím bude problém všech počasových addonů do XP i P3D - protože předpokládám, že všichni berou info z hodinových hlášení meteo stanic. Za mě spokojenost.
ASXP je stále ve vývoji a jak tu občas někdo z kluků co jej mají utrousí sem tam povzdech, tak já to zatím odkládám dokud to nebude více odladěné. Ono už teď mi to příjde až moc překotné, LR chrlí aktualizace jak na běžícím páse - což je na jednu stranu dobře, na druhou stranu hlavně autoři letadel musí neustále něco měnit a aktualizovat. Viz nedávný entuziasmus nad tím, že část tahu u turbopropu bude stejně jako v reálu generovaná na ústí výfuku, který tu hned někdo ochladil něčím ve smyslu: "a chudáci vývojáři letadel se budou moct zase posrat."
Ale možná by bylo fajn, kdyby nám tu svoje zkušenosti s ASXP za tu dobu co je to venku, přiblížil někdo z kluků co jej používají, aby nám osvěžili povědomí, proč je to dnes, i poté co LR vyřešil většinu největších průserů co počasí v XP mělo, lepší než default XP11 počasí. |
|