| | Re: difficult approach-VOR,NDB 2. 5. 2005 / 20:25 | |
| | No, to co tu popisuje kolega to je visualni priblizeni. Pokud jde o VOR DME nebo NDB DME, tak je vsechno podrobne popsano v mapach. Jestli mas approach mapy, tak neni co resist.
Jak je to u tohohle konkretniho letiste nevim (nemam jeho mapy, ani sem tam nikdy neletel), ale obecne je to takhle nejak:
VOR DME:
Naladis si prislusny VOR/DME a course, ktery te navede priblizne do osy drahy. To priblizeni muzes delat bud ruco (podle toho co ti ukazujou budiky) anebo tu prislusnout radialu nechat nalitnout autopilota (pomoci VOR LOC). Vyklesavani mas taky zakresleny v mape vyskami v urcitych bodech sestupu (vzdalenosti od DME) a taky tabulkou, jaky descent rate mas udrzovat pri jaky ktery ground speed. (zase muzes ruco nebo autopilotem). To vsechno jeste pro sichr kontrolujes podle PAPI svetel. Kdyz uz mas nejakej stalejsi descent rate a jsi jakz takz srovnanej smerem ke draze, tak vemes rizeni do rukou, vsechno doladis, dorovnas a pristanes.
NDB DME
To je neco podobnyho , akorat ze misto VORu logicky ladis NDB.
Snad to staci takhle.... jestli sem neco zapomnel, splet nebo podobne - urcite nekdo doplni nebo opravi |
| |
|