Komunita vznikne? A jako jak jako? Myslis jako že zčista jasna spadne z Marsu? buďme realisté a bavme se o tom, že mluvíme o stávajících vývojářích, kteří vyvíjejí pro jiné simy. Ti si ale velmi rozmyslí, skočit jen tak po hlavě do nějakého vývoje. Ono vyvinout seriózní projekt (nebo ho i jen zkonvertovat do jiného simu) je dlouhá a finančně náročná operace. A všichni si dvakrát rozmyslí, jestli do něčeho podobného půjdou, dokud simulátor neprokáže (a rovněž tak jeho tvůrce), že to s jeho životnosti vypadá déle než na jeden dva roky. Ale zároveň bez kvalitních adonu bude životnost podobné arkády tak právě tohle období. Ano je to chicken / egg problem.
Tohle pravidlo platí nejen na simulátory, ale i na jakýkoliv jiný softwarový ekosystém. Je třeba důvodem, proč mimo IOSu a Androidu nevíš o žádném jiném živém mobilním OS. Žádný z těch ostatních totiž bez vývojářů pro danou platformu nezískal podstatnou uživatelskou základnu a market share a vývojáři neměli motivaci pro něco tak nezajímavého začít něco vyvíjet.
Microsoft to sám moc dobře ví a bude podle mě bude hru cilit jako arkádu na co nejširší okruh hráčů. Tam má alespoň teoretickou šanci vydělat na hře jako na jiném AAA titulu, než spadne pod pult. MS nepujde do dlouhodobého projektu budování a podpory vzniku ekosystému pro hardcore simulartočíky. To je totiž hodně drahá sranda dlouhodobá s nejistým vysledkem.
Takže za mě je to oprášeny MS Flight, kterému prorokuju úplně stejnou životnost.
D. |
|