No já osobně bych asi na XP nikdy nepřešel, protože bambilion položek v menu, mě naprosto odradilo od sebemenších pokusů pochopit co která dělá. FS2004 měla kolik hejblátek? A neustále se řešilo co jak je správně. Bohužel počet kombinací s počtem hejblátek exponenciálně roste a tak roste i počet nefunkčních kombinací a frustrace: Proč se mi GPU fláká? Proč se mi CPU fláká? Proč mi nestačí 32GB RAMky? Proč to nevypadá jako na videu od masového manipulátora Rasmussena? Proč to připomíná promítání diapozitivů?
Kdyby bylo na mě, tak tomu dám jasné mantinely na HW konfiguraci a nedovolím štelovat nic - Jako na konzoli. (A jak se Ace Combat 6 na PS3 svižně hýbal a skvěle vypadal - a všem stejně)
Třeba Kingdom Come - tvůrci ladí vizuální styl několik let a dva dny po vydání je internet plný modů "better looking KCD" od borců co to zvládnou poladit přes noc.
Na mě je aktuální počet nastavení XP až moc (na to abych to s nima dokázal dodupat) - spíše mi chybí nějaký ten scan HW a automatické nastavení všeho tak aby to HW využilo na plno a s plynulými FPS.
Když si pak někdo stáhne z orgu 3D gofistu, který má po exportu z Poseru 3 kvantiliony vertexů, tak ať za to slízne smetanu v podobě načítání obrázků alá vytáčený internet 1995-96.