FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane: autogen Jeden příspěvek | Celý strom
X-Plane: autogen   3. 1. 2019 / 13:01
OndraT
Autogen používá metodu LOD alias Level Of Detail, kdy v závislosti vzdálenosti modelu od kamery mizí/objevují se další detaily modelu. Domekčy ve vzdálenosti 10km jsou už jen obyčený krabice bez ničeho (nebo nejsou vůbec).

Pomůže snížit FOV, snížit rozlišení (tím se sníží vzdálenost vykreslování autogenu), dají se ještě donastavit detaily autogenu obecně, něčím se dá i ušetřit, pokud bys chtěl, můžeš mít třeba domy "na plno", stromy třeba jen poloviční hustotu, vypnout auta, cesty a silnice co jsou z křivek budou "hranatější" apod., všechos e to dá nezávisle na sobě ořezat. Bohužel nutno tak trochu "ručně", v XP10 dřív tohle všechno bylo v nastavení grafiky, v XP11 už to vůbec není. Možno řešit LUA scriptem nebo zásahem do konfiguračního souboru.

Ještě můžeš pro formu přihodit screen se zaputými "times" v Settings/Data output, XP ti ukáže, jak dlouho trvá vypočítat jeden frame na CPU i GPU a od toho se dá odpíchnout další nastavení (různý nastavení mají vliv buďto na CPU nebo GPU).
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ