FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane: autogen Jeden příspěvek | Celý strom
X-Plane: autogen   3. 1. 2019 / 16:26
artoo
Zmenšovat textury autogenu je nesmysl. Z hlediska výkonu tím nezískáš naprosto nic. Pokud máš jen trochu soudobé GPU, pak otázka velikosti textur nehraje téměř roli. Zejména pokud používáš jakýkoliv orto, pak textury defaultu jsou v porovnání s tím zanedbatelné.

Všechny objekty autogenu (respektive 99 procent) jsou striktně optimalizované, mají aditivní LOD a jsou instancované. Balkónky a další detaily nehrají z hlediska výkonu zásadní roli. Velmi zjednodušeně řečeno, je téměř jedno, jestli zobrazíš jeden domek nebo 100 týchž instancovaných domků. Bude to na hranici měřitelnosti, co se GPU týče.

Naproti tomu dynamické objekty, například auta na silnicích, vliv mají a to zásadní. V tom nejjednodušším případě, každý jeden objekt bude stát jeden drawcall. To samé platí o letadlech samozřejmě.

Strategie LR je taková, aby nastavení bylo co nejjednodušší pro lidi co o tom nic nechtějí vědět. Prostě jeden slider je spřažený s řadou parametrů a mění je tak nějak, aby to bylo vyvážené. Pokud máš problémy s výkonem, prostě sniž hustotu objektů, sniž detaily reflexí, vypni dynamický stíny, popřípadě stáhni na GPU hodnoty AA (to může dělt taky velekej skok).
Můžeš dosáhnout snížení hustoty vegetace (ruční zásahy), ale přínos bude diskutabilní, podobně jako s default domečkama.
Jistě, jeden slider na všechno není ideální pro každýho a v současný době shazování detailů taky není nejlíp vyvážený, ale pro mainstream uživatele je to nejlepší řešení
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ