FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 9. 2024, svátek má Jonáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
P3D a VAS na novém PC Jeden příspěvek | Celý strom
P3D a VAS na novém PC   3. 5. 2017 / 15:26
JirkaK
Z PMDG je prej hodně náročný T7, kdežto třeba nový 747 ne.

ORBX global má smysl používat všechny najednou, doplňují se.

BASE, kromě úprav některých míst (opravy pobřeží atp). je to čistá náhrada defaultních textur objektů - autogen baráčky atd.

VECTOR, zpřesňuje tvar pobřeží, řek, cest atp. nejsou to už jen hranaté lajny.

openLC, mění landclass, tedy textury "země". Nejen že má vlastní textury ale rozšířuje jejich definici, jejich umístění více odpovídá realitě. Na některých místech to odpovídá realitě.

Ad pořadí ... FTX Central si to pořeší, řeší i instalace, nemyslím si že by tady byl problém. Prostě těch dat oproti defaultu je více. Jinak odinstalace ORBX, kromě base je poměrně snadný, v centralu se klikne na odinstalovat, na disku to zůstane a kdykoli se to tam dá zase přidat. Tak jak tak špatná instalace by se projevila nějakou nekalosti v simulátoru - špatné textury, chybějící textury atp. Na paměť by to vliv neměllo, pokud by ty textury nebyly prázdné.

A systém s tím nemá nic společného. Prostě je fakt že tyhle věci si vezmou hodně paměti. Hodně rozežrané mohou být extra letiště, je tam spousta poměrně kvalitních textur kdečeho = potřeba hodně paměti.
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ