O jakém high end PC se bavíme? Je tam běžná spotřební i7 a grafika střední třídy. High end PC bude na jiné platformě a s high end grafikou/kami, ale to na okraj.
Co je špatně na VAS 80%? Pořád je tam hodně místa.
1. mají úplně stejné problémy. Ve výčtu nevidím náročné addony. Global produkty od ORBX mají k náročnosti daleko. Možná vectory a ty se dají stáhnout - roads, railways vypnout, nějaké malé jezírka, bažiny.. vypnout. Nicméně vektory nepoužívám, stejně jako openlc. Lítám téměř výhradně v ORBX regionech a není to potřeba.
2. nejnovější, ano občas vyjde nějaký driver co není nejlepší pro P3D, většinou ale následující už funguje a vždy se dá vrátit k předchozí verzi pokud aktuální nefunguje správně. Naposled jsem to dělal asi v únoru, kdy nové drivery způsobily flickering stínu v The Division při použití PCSS neb HTFS.
3. Všechny addony. A zkoušel jsi vypnout HT, nebo lépe potlačit využívání thread jader pomocí affinity mask? Na 8 jádru HT on a HT off dělalo 30% výkonu navíc a o 500MB více paměti ve prospěch HT off. Z mého pozorování na 4 jádru/8 vláken je ten zisk menší, ale je tam.
4. Stejnou konfiguraci? Opravdu? FSX dělá teselaci, FSX používá DX11? ... najde se toho spousta co je jinak. Navíc nastavení ve FSX zdaleka neznamená to samé v P3D.
5. Dobré.
6. tak nám to napiš, screen není nutný. Nicméně zeptám se na Level of Detail? Střední nastavení v P3D =maximální v FSX, FSX naložené addony = OOM jak víno. LOD zásadně ovlivňuje kam až se scenérie načítá. Případně velikost textur, jak v REXu (512 pro mraky, pro zbytek 1024 stačí), v P3D pak 2048. LOD doporučuju snížit alespoň o jeden krok (LOD_RADIUS=5.5, max FS je 4.5, max P3D 6.5)
Bez OOM to nefunguje nikomu kdo to našroubuje addony, ty zmíněné, to nic není. V defaultu to samozřejmě poběží a případný support dotaz tě odkáže na default a zda se to projevuje (samozřejmě ne). Hodně lidí používá auto save v FSUIPC (placená verze) a v případě pádu to nahrají a pokračují od posledního save. I X-Plane 11 mě často s 24GB RAM ukáže OOM. Prostě toho chceme po simulátorech hodně a to co FSX/P3D zvládá se svým paměťovým omezením je až neuvěřitelné. |
|