| | DCS L-39 Albatros - predny podvozok, zatacanie 14. 6. 2016 / 23:27 | |
| | Dobrý den,
vzhledem k faktu, že několik desítek 'diferenciálů brzd' jsem osobně do nových Albatrosů namontoval - a byla to práce pěkně na .... no víte jaká (Mohlo se k tomu jak k penězům. Bez zrcátka a značné dávky představivosti to byl jen obtížně řešitelný hlavolam. Tedy v Céčkách a ZO - u ZA to bylo lepší, tam byl v kabině), přihodím jednu vzpomínku - tedy doplnění již napsaného..
Pro některé zákazníky - bohužel jsem zapomněl pro koho přesně - se dodávala úprava s brzdami na pedálech, jako to měla západní letadla. Bohužel tomu padla za oběť výhoda faktu, že standardní L-39 neměla v tlakovém systému hydrauliky jedinou hadici. Zde hadice byly. Tato letadla neměla pochopitelně v kabině (byly to ZA) diferenciál brzd. Měla také nouzový hydraulický akumulátor přemístěný do přídě, vedle podvozkové šachty. Doplněno bylo i závaží z několika ocelových desek namontovaných mezi 1. a 3. přepážkou. To vše proto, že sovětská radiostanice byla nahrazena americkou, zcela chyběl i systém SRO - který také něco vážil a 'bydlel' původně v přídi.
První eMeSka měla ještě standardní diferenciály. Do novějších nástupců 'třicetdevítek' se myslím dávaly už jenom ty brzdy na pedálech, ale to nevím, na těch už jsem nedělal.
Hergot - to jsem se zase nechal unést vzpomínkami na dobu, kdy to ještě stálo za h...... Jo, to byly časy . Snad bude někomu můj záchvat grafomanie k něčemu.
Letu zdar! |
| |
|