Já ti moc dobře rozumím, ale zjevně si nepochopil ty mě.
Psal jsem to jinde...
někomu nemusí reálné lítání vyhovovat, dokonce může mít z lítání panickou hrůzu a schovává se už jen když slyší letadlo proletět, ale hrát si v simulátoru ho baví.
nemusí být zdravotně způsobilý na reál lítání, doma u simu nikoho nezabije když dostane závrať, záchvat, uvidí jen šmouhy...
nemusí se na reálné lítání cítit, jednoduše se bojí, je to velká zodpovědnost. podívej se kolik lidí má řidičák a nejezdí jen proto že se jezdit bojí 
časová náročnost - obvykle musíš někam na to letiště dojet, vhodné letiště může být i poměrně dost daleko, když vezmu že pro mě by bylo ideální letiště asi 50km od domova, tak jen cestou strávím 1,5h času.
je to finančně náročné - tobě třeba stačí plachtění za pár korun, osobně bych chtěl lítat v dvoumotorovém letadla - dva motory jistější než jeden, chtěl bych ho s moderní avionikou... pod 10 tisíc na hodinu se rozhodně nevejdu... a nebudu lítat větroně nebo nějaký ultralight jen proto že je to levější, když se v tom necítím dobře/jistě. Stěží bych si mohl dovolit jednu hodinu za měsíc, v simulátoru lítám 20-30... někdo i násobně víc, dokonce v rozličných letadlech, nejsem tak vázaný na to co mají v místním aeroklubu a nemusím přejet republiku ba snad do zahraničí abych si to mnou vybrané letadlo půjčil. O možnost lítat bizjety a velké dopraváky nemluvě.
Důvody proč nelítat v reálu se najdou.
Ale i když zvolíš lítání v reálu, tak to přece automaticky neznamená že si nemužeš koupit kvalitnější výbavu na simulátor. Pokud najdeš třeba jen 50 tisíc měsíčně na lítání v reálu (cca 10-12h na Cessně), tak tě nějakých 100 tisíc za dobrou výbavu k simulátoru co vydrží několik let trápit jistě nebude.
|
|