V době vzniku FSX se lidi dívali skrz prsty na dvoujádra s tím že takový luxus nepotřebují, 64bit Windows byly v plenkách a dívalo se na to snad ještě hůře než na ty dvoujádra. A když už se bral v potaz 64bit tak ne kvůli limitu RAM, na který v té době stěží někdo narazil.
P3D pravda vzniklo o dost později, ale v1 vznikla v zásadě jen jako oprava nejzásadnějších chyb ve FSX + vypuštění DX10 preview a přidání sim directoru, což je pro profi scénu asi nejzásadnější přidaná hodnota.
A k licenci... LM nemohou P3D prodávat jako zábavní SW neb jim to popírá licence, kterou mají od MS. Abys byl z obliga, stačí si říct že ti to bude sloužit k budoucímu leteckému výcviku, který holt nikdy neabsolvuješ. V každém případě v LM jsou si vědomi že nemalá část zákazníků je právě z té sféry a z různých diskuzí se dá vyčíst že v tomto případě je tolerována i akademická licence.
Osobně si při zítřejším release pořídím developerskou pro licenci a budu platit 10 USD resp 12USD s DPH měsíčně. Předpokládám že další verze přijde nejdéle za 2 roky, spíše dříve, jak budou lidi tlačit na 64bit a DX12 Za v2 jsem dal 200USD plus daň a vydržel mi 4 měsíce, takže teď se budu držet zpátky, vyplácet se to přestane až po 20 měsících... navíc v rámci developerské licence jsou hned dvě instalace.
|
|