Sice si do kontextu připojil dvě věci ale přesně tak
nízký Level of Detail = méně detailní textury budou zobrazeny blízko kameře/letadlu,
vysoký Level of Detail = méně kvalitní textury budou použity podstatně dále od letadla/kamery
Koukni na níže přiložené obrázky a na barevné kruhy. Textury v nejvyšší kvalitě byly nahrazeny bílým bodem, nejhorší zeleným...
První obrázek je small LOD, druhý large LOD. LOD v P3D je ještě nastaven výše (max FSX: 4.5, max P3D: 6.5, manuálně můžeš navyšovat dál, někteří používají i LOD 12-13, ale čím víc a čím kompexnější scenérka tím rychlejší OOM)
Všimni si velikost bílého "oka" zvětšilo se.
Pro lepší představu jak vypadá to samé z kokpitu slouží druhá dvojice obrázků. Na prvním vidíš nejlépe modrou, na druhém vidíš fialovou a vůbec nevidíš zelenou.