Ani 64bit nezabrání out of memory, příkladem může být naložený X-Plane. padne stejně dobře pokud nemá dost paměti. V P3D/FSX to bude trvat déle dle dostupné paměti ![](images/smile/01.gif)
První fáze - optimalizace - hlavně uvolňování paměti o nepotřebné věci rozhodně prospěje.
Mám FSUIPC který mi dává akustícký warning na bližící se vyčerpání paměti. Sim v danou chvíli zabírá třeba 3,9GB RAM. Když let v tuhle chvíli uložím, restartuju simulátor a načtu uložený let, je využité RAM třeba 3GB (záleží na scenérce a letadle). Tzn. v průběhu letu se v paměti nasbírá 0.9GB balastu, který v danou situaci není potřeba. Pokud ten balast dokážeš z paměti vyčistit, problém je vyřešen aniž by bylo potřeba 64bit aplikace.
Neříkám ale že by 64bit byl jistě přínosem.
To že autoři nešáhli na 64bit už u verze 2 bylo vysvětleno - kompatibilita addonů... sice místní borci namítnou že to je blbost že to problém být nemůže, ale víc budu věřit autorům P3D a tvůrcům těch addonů, kteří se vyjadřují jasně - kompatibilita bude problém. Třeba PMDG už řekli že budou muset upravit své letadla aby byla plně kompatibilní s v3 a přitom stále zůstáváme u 32 bitů, co teprve, kdyby se přešlo na 64bit.
|
|