Ale vždyť x-plane to taky neumí - simulátor sám o sobě vrtat nebude, pokud to nenaprogramuješ jako vlastnosti toho letadla Jde přece jen o to, že musíš dát data do letových vlastností letadla takové, že to simulátor zchroupe a bude s tím umět pracovat aby se to letadlo pohybovalo tak nějak podle reálu. FSka využívá jiné technologie, která potřebuje jiná vstupní data, než X-Plane. Ano, Laminar research přišel s revolučním matematickým modelem prostředí, který výrazně zjednodušil a zobecnil data potřebná k vypočítání chování letadla v různých letových režimech.
FSX, krom toho, že je asi jen o 5 let starší, používá diametrálně odlišnou technologii, tak po něm přece nemůžeš chtít, že bude od základu, který využívá prakticky stejný princip modelování prostředí, jako FS2002 (z roku 2001!!!), podporovat stejné funkce jako sim z roku 2011, jehož primárním účelem je modelování prostředí a zkoumání letových vlastností letadla v něm?
Na to, co FSka simuluje toho umí víc než dost a krom těch kotrmelců kolem dokola je to dostačující. |
|