V podstate jedina sance, jak tomuhle predejit, je zkontrolovat si to na poste, idealne hned u okenka.
Ano, je to teorie a nedela to nikdo, protoze by ho tam ta fronta za nim sezrala.
Maximalne si prohledne krabici, zda neni roztrzena nebo prorazena, coz by tady nepomohlo.
Ale jak to neudelas, tak pak uz je to o solidnosti obou partneru. Mne osobne se toto stalo asi dvakrat a vzdy jsem obratem dostal zbozi nove s omluvou - a jednou i s darkem
Je to ovsem neprijemne, prave proto ze ani jedna ze stran nemuze prokazat, kde se to ztratilo.
ad Odeslani zbozi v 14 denni lhute
Zde obtizne realizovatelne, protoze to vracene zbozi, aby ti vratili penize, musi byt kompletni (coz neni), nesmi nest znamky uzivani a obalovy material nesmi byt poskozen nad ramec bezneho otevreni.
Naopak, tento zpusob jim akorat da klacek do ruky, protoze dotycny pak neprokaze,
ze to zbozi poskozene uz prislo a oni mu nevrati penize, protoze nedodrzel podminky vraceni zbozi.
ad Obchodni inspekce
Jak psal Kuma. Efekt muze mit tak maximalne hrozba tim oznamenim. Pokud vubec na to OI bude reagovat tak osobni efekt z toho neplyne. Ovsem je to spolecensky spravny postup.
ad Idealni je zachovat se presne tak, jak se dotycny zachoval - medializovat to.
Pokud ja nakupuji u noveho webshopu, tak venuji aspon pet minut hledani na Google, zda maji nejake certifikace, zda maji jasne uvedeny kontakt a take hledam vyrazy jako "ONEN-ESHOP a PROBLEM". A pokud narazim na takovouto zkusenost (bez vyreseni), tak jdu samozrejme o dum dal a koupim to jinde.
Takze poslat firme "prospektor.sk" odkaz na tento web (a ze je dobre indexovan Googlem) a jeste budou radi kdyz sem jejich zakaznik pak napise, "ze se to vyresilo". Tento web a jejich "pristup" se pak totiz bude objevovat i uzivatelum, kteri o letadle vedi jenom to, ze "obcas lita".
Ona sila internetu je leckdy (bohuzel) mnohem vetsi nez slusna dohoda a casto i nez urady ci dokonce soudy (dej k soudu 13 EUR, ze)
Asi tak. |
|