FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Stavba kokpitu lietadla - AVR Jeden příspěvek | Celý strom
Stavba kokpitu lietadla - AVR   9. 5. 2014 / 14:19
miso84
Zdravim, kedze ma uz pomaly prestava bavit lietanie na PC s tym, ze vsetko ovladam mysou, uz dlhsie sa pohravam s myslienkou postavit si svoj vlastny domaci kokpit. Otazka vsak znie, ako vlastne na to. Kedze budem potrebovat vela vystupov hlavne na sedem segmentove displeje, tak predpokladam, ze AVR bude najlepsia volba (cena/vykon). Assembler ako tak ovladam, co nebudem vediet by som si nastudoval. Co vsak potrebujem je nejaky taky hint ako vlastne zacat. Potrebujem hlavne, citat z FSky data, na to asi budem najskor potrebovat nakodit nejaky softik(?). SDKcko konkretneho modelu lietadla v FSke by to malo zvladat, no nikdy som taketo veci neriesil takze zatial neviem ako by som to vedel vlastne precitat. No a nakoniec precitane data dostat na displej. V podstate nemuselo by to byt obojsmerne, a stacilo by mi, aby vlastne to, co nastavim rotarom na sedemsegmentovom displeji sa prenieslo do FSky. Hladal som aj na internete, ale v podstate nic, to co potrebujem ja som sa nedocital. Vsade uz nejake profi riesenia, ktorym zatial nerozumiem. Prvu vec, co by som potreboval a bol by to nejaky pokrok, vytvorit nejaky klasicky dvojpoolohovy spinac, ktory by komunikoval spravne s FSkou a robil to, co ma. Viete mi niekto poradit, cim zacat resp. co ako prve studovat a naucit sa? Dost by mi pomohol nejaky navod typu Hello World, ale tak asi nic neexistuje. Dakujem.
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ