FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Stavba kokpitu lietadla - AVR Jeden příspěvek | Celý strom
Stavba kokpitu lietadla - AVR   9. 5. 2014 / 15:12
leonell
Jsi hledal špatně

Stáhni si SDK k FSUIPC, tam jsou příklady ke komunikaci od assembleru po Python.

Jako X-evangelista ti dát příklad nemohu páč ani nemám FSX ale z toho co jsem koukal:

Máš nějaký mikroprocesor, na něj jsou napojen 4x 7segmentový displej a točítko. Procesor je připojen řekněme přes RS232 k PC.
Uděláš si aplikaci, která se napojí přes seriový port k tomu procesoru (pro seriovou komunikaci v Delphi viz například Synaser ze Synapse free balíku). Dále bude aplikace umět pomocí FSUIPC komunikovat s FSX (asi musí být placená verze té FSUIPC, to si naštuduj). Příklad pro Delphi jsou součástí zmiňovaného SDK.

Takže Delphi aplikace má otevřenu komunikaci s mikroprocesorem, ten pošle informaci například:
XPDR1234 na znamení, že uživatel změnil nastavení transpondéru tím točítkem.
A ty pak na patřičné adresy, popsané v oné FSUIPC dokumentaci, zapíšeš požadované hodnoty.
Zde na adresu 0354 zapíšeš 2 bajty a to v BCD formatu 0x1234. V letadle na monitoru se projeví tvé nastavení. Viz "FSUIPC Offset Status.pdf".
Je tam bohužel vidět, že to pro to nebylo navrženo, proto jsou tam různé podmínky apod.
To si ale musíš projít sám.

V XPLANE je to řešené přímo simulátorem, ale princip je podobný, akorát to jde hlouběji,
protože se na rozdíl od FS s tím od počátku počítá - jde tam nastavit cokoliv,
co by nerozbilo třeba letový model.
Viz http://www.xsquawkbox.net/xpsdk/docs/DataRefs.txt
Ale na to ses neptal, tak dávám jen pro informaci.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ