|  | B767 - Míra Dušínůj, pls help 1. 4. 2014 / 00:52 | |
|  | Mimochodem, u té naší A330 se to v kokpitu neprojevilo ničím jiným, než silnou tendencí zatáčet doprava, načež reagovali abortem. Nejdřív ani nevěděli co se děje, engine failure zjistili až na ECAMu.
To jen tak drobně k těm "typickým pumpážním ránám" a jak se na ně snadno reaguje.
Mimochodem rána (a plamen a černej kouř) to byla jenom jedna...Urvala se HP turbínová lopatka, poškodila cestou ven IP a LP turbíny, který se posléze zasekly díky troskám mezi lopatkama a casingem. Jediný surge bylo na HP kompresoru díky prvotní tlakové imbalanci způsobené ztrátou lopatky, než se zadřely IP a LP spools.
Jinak ano, Trent má 3 hřídele.
Ale to je fuk, to je fakt zase debata 
Já chápu, že když testujete na zemi motory, který mají problém, tak to bude z 95% pumpáž (jinak není moc co testovat, většina závad jsou buď obyčejný rundown nebo mnohem víc katastrofální problém) a že budete čekat na první okamžik, abyste to stáhli na minimum. V reálném životě ve vzduchu je to ale úplně a naprosto jinak. Chápeš? |
| |
|