| | B767 - Míra Dušínůj, pls help - Vysazení motoru po vzletu - LevelD 767 1. 4. 2014 / 00:30 | |
| | Ty éra se budou asi (odhaduju) lišit vnitřní konfigurací těch těžších věcí jako je galley, hajzlíky, apod. Někdo má všechno vzadu a vepředu jen mini galley, někdo to má tak nějak půl napůl. Jinak to ale závisí na aerolince - kam a kolik lidí vozí, jak dlouhý jsou lety, jak často vezou cargo a jak si s tím chtějí vyhrát.
My jsme po delším testování rozhodli -200 udělat 100 báglů do 3, 100 do 4 a zbytek 2 a pak 1, s výjimkou narrow a contaminated runways a u ski flights v zimě. Je to hodně na ocas, ale na spotřebě je to celkem hezky vidět. Za standardních podmínek to s rezervou nepůsobí problémy, ale necháváme pro jistotu obvykle po příletu prvních 10 řad sedět, než vystoupí zadek letadla (standardní dveře jsou L2, takže to nevadí). Může se stát, že by to odlehčilo přiďák a z toho pak vyplývají drobný problémky, když to sepne citlivější senzor a systém tak nadetekuje na zemi přiďák ve vzduchu (jen vysunutím tlumiče, ne doopravdy).
-300 už je dlouhá jak písnička a tam hrozí tail tip...takže necháváme standard 100 do 2, 100 do 3 a zbytek půl napůl do 1 a 4. |
| |
|