Jo to máš pravdu, s CTRL+E to fakt nepůjde.
Co se nahazování týká tak se věc má tak, že video tutorial co je na YouTube je na verzi 1.0 (soudě podle toho co všechno nahrazuje na VSUčku) a ta je notně odlišná od 1.2 a 2.0.
Věc se má tak, že je to podobné jako u 154 pokud nahodíš všechno při VSU (ruský název pro APU) tak ho přetížíš a ono se odpojí (mimochodem u ruských-sovětských strojů nebylo hlavním posláním VSU pozemní zdroj energie ale hlavně výroba vzduchu pro start motorů a podle toho je potřeba k tomu přistupovat).
V podstatě na režimu VSU nahazuješ jenom základní systémy (velmi zjednodušeně)
1. Zapnout přípusť vzduchu od VSU slouží k nahazování motorů a k pozemní klimatizaci ( ale do jejích tajů sem zatím ještě nepronikl, takže je kaštanům buď horko nebo zima)
2.Připojit zdroj elektřiny na VSU a odpojit baterky
3. Přepnout přepínač měniče 500 (alespoň myslím že je to měnič) nad ventily paliva do motorů odkrýt a rozsvítí se zelená kontrolka! Nezapomenout vypnout po nahození generátorů!
4. Přepnout měnič 4500 na "rabotu" bacha režim 1500 nesmí na VSU běžet jinak se VSU odpojí
5. Zapnout na panelu nad hlavou všechny spínače v horní řadě - aby mohl navigátor připravit svoje přístroje. Zapnout a natlakovat brzdy... pozor po natlakování je nutné hydraulické pumpy zase vypnout! Nesmí běžet současně s palivovými pumpami, jinak dojde k přetížení VSU!
6.Připravit přístroje navigátora
7. Zapnout požární ventily, ventily paliva, palivoměry atd atd.
8. Zapnout palivové pumpy, nezapomeň se přesvědčit jestli máš hydraulické pumpy vypnuté! Zapínáš ale pouze z dodávací nádrže čili pouze 4 spodní pumpy. Dvě už máš zapnuty před startem VSU tak ty zbylé dvě žádné další! Ty až po nahození motorů. NENAHAZOVAT AUTOMATY SPOTŘEBY!!!! odpojily by přívod paliva do VSU.
9. Zapnout zábleskový maják
10. Přesunout páky palivových ventilů do přední polohy
11. Start 1 pak 2
12. Po nahození zapnout generátory, vypnout zdroj od VSU a zapnout baterky
13. Vypnout ménič 500 a zapnout "režim kolesa" na 55st
14. Odpojit přípusť vzduchu od VSU správně minutu čekat před jeho vypnutým mezitím si přepneš ostatní přepínače na horním panelu přepneš měniče.
15. Vypneš VSU
Je to hodně zjednodušené! HLAVNĚ NEVÍM JESTLI JE TO TAK SPŔAVNĚ PODLE POSTUPǓ!!! ale mě to tak funguje vycházím ze zkušeností s TU154 a metody pokus omyl.
Bohužel nejsem dostatečně kompetentní k tomu abych udělal nějaký tutorial, tak tenhle "návod" berte s rezervou.
Doufám že to pomůže aspoň trochu. Byl bych moc vděčný pokud by se našel někdo kdo rozumí píšťlakám víc než já (což budou asi všichni), kdo by pomohl dát dohromady manuál pro 134 ideálně někdo s ruštinou pro komunikaci s ruskými kolegy.
|
|