Tak koukal sem na to a vidím zde pár rozdílů nevím zda můžou mít vliv ale dělám to tak a funguje mi to.
A: Automat paliva by měl být po startu motorů nastaven do vklučeno (nahoru)
B: Vyrovnávací automat paliva taktéž vklučeno
C: Automat přepnutí spotřebních nádrží do polohy vklučeno
D a E: By při startu motorů měly bát v dolní poloze a po startu v poloze horní (rozsvítí se i to druhé bílé světlo vpravo)
H - G: nemají souvislost s motory ale jsou veledůležité. Pokud nejsou správně zapnuta a záleží na pořadí tak letadlo nebude brzdit.
Vidím že máš klasický (ne široký) panel takže si sedni na pravou sedačku a na horním panelu (jak jsou klapky a fary) jsou 4 budíky a kontrolky hydrauliky - primární, sekundární a dva nouzové hydro-akumulátory. Ty by po správném zprovoznění měli ukazovat "pravé hodnoty" a kontrolky nesvítí.
G: Musí být v dolní poloze!!!!!
F: přepneš do horní polohy zapne se hydro-pumpa (která dělá strašný rachot)
jak ji natlakuješ zhasne jedna z kontrolek taky uvidíš jak jde tlak nahoru
H: potom stiskneš tlačítko vpravo "pasadka" a začne se tlakovat 1. hydroakumulátor pokud by bylo potřeba dotlakuješ přepnutím F: do horní polohy a dotlakuješ
G: potom přepneš do horní polohy a tím se natlakuje 2. hydroakumulátor
tím zhasne i další poslední kontrolka.
Potom se musí vrátit do dolní polohy. Od té chvíle běží hydraulika automaticky občas se ozve zvuk pumpy ale jinak je to bezúdržbové.
Doufám že ti to pomůže, kdyby ne tak už jen RLE |
|