Mám dojem, že se teď zaměnily dvě věci : Touch and Go a Missed Approach.
T&G je manevr , kdy letadlo zcela dosedne na drahu, provede nějaké úkony aby dosáhlo konfigurace pro vzlet a znovu - bez zastavení vzlétá. Tohle, si myslím, že na letadlové lodi - o kterých vím jen tolik, že jsou dlouhé a vládne tam dobře organizovaný zmatek - je nemožné.
MA - neboli činnost, kdy ještě před dosednutím pilot zjistí, že "to nevyjde" ( nemá visuální konakt, je špatná poloha letounu vuči dráze, srnky a dráze, apod ) , proto "všechno shodí" - míněn A/P, apod. - provede úkony nutné pro MA a bez plného přistání přejde do stoupání. Přitom je možné se letmo dotknout dráhy ( nejlépe podvozkem , ale to již v režimu zrychlování. Tato procedura podle mně určitě je základem pro přežití na letadlové lodi ale i jinde.
|
|