|  | Letadlo směřující z Německa se nehlásilo, armáda vyslala gripeny 20. 10. 2013 / 17:29 | |
|  | No.. Původně už jsem nechtěl nic psát, ale nedá mi to..
Armádní názvosloví je mi úplně u prdele.. Pro mě za mě buď třeba koloťuk..
Co se týče počtu lidí zapojených do tohohle baobabu.. tak to vezmu odshora dolů..
koprik, Neo OK AAA, Lowmick, Tragéd, Blackrat, Mike76, kuma, Tapia, Luděk Ch., happypetr, admin, Andrew, kachna, Aldaran, Fabo, Radimmm, tonde, pawlick, rychlokvaška, Fishbed, Štěpán Obrovský, Kendy, Herrmann, Davi, Baloo, Dobbi, Flogger, Instructor, nimbo, Vita Zenisek, MIG 21-MFN, Helicopter pilot, Zaremba, Jeeloo, flaxa, SONP, Premek, awacs, mezekmezek, adagio, Stew, Spitfire IX, Swordfish, brendon (SVK832), Lukas.wz, gripen39D, lejzy, Flyerman, Cesmina
z výše popsaného vyplývá, že účastno diskuse bylo 52 lidí, což buď svědčí o tom, že neumíš počítat, nebo o tom, že záměrně upravuješ fakta..
Oněch "dokola přispívajících" je 11, čímž to vypadá, že počítat umíš a s ohledem na text v předchozím odstavci to vypadá, že tvůj případ tedy bude ono záměrné překrucování faktů..
Souhlasné názory na tvé kydy vyslovili pouze dva přispivatelé v celém stromě a sice konkrétně Koprik a Fishbed.
Naopak proti tvým, nepodloženým, tvrzením se postavili: Radimmm, Rychlokvaška, tonde, kuma, Flogger, Lowmick, Fabo, kachna, Dobbi, gripen39D, Tragéd, Luděk Ch., flaxa.. Což je i se mnou 14 lidí, pro něž je letectví denním chlebem a pohybují se v něm několik (desítek) let.
Závěrem si dovolím odcitovat předpis L-2, hl. 3, čl. 3.6.5.2.2 neboť ten jsi buď nečetl, nebo nerzumíš psanému textu. Píše se tam:
"Řízený let IFR letící se ztrátou spojení v podmínkách IMC, nebo když se nejeví proveditelné pokračovat v souladu s ust. 3.6.5.2.1, musí:
a)
nastavit odpovídač SSR na kód 7600;
b)
udržovat po dobu 7 minut poslední přidělenou rychlost a hladinu nebo minimální letovou výšku, jestliže minimální letová výška je vyšší než poslední přidělená hladina.
Interval 7 minut začíná:
1)
jestliže let probíhá na trati bez povinných hlásných bodů nebo byl instruován vynechat hlášení poloh:
i)
v čase, kdy je dosažena poslední přidělená hladina nebo minimální letová výška, nebo
ii)
v čase nastavení odpovídače na kód 7600 podle toho, který je pozdější; nebo
2)
jestliže let probíhá na trati s povinnými hlásnými body a nebyl instruován vynechat hlášení poloh:
i)
v čase, kdy je dosažena poslední přidělená hladina nebo minimální letová výška, nebo
ii)
v dříve oznámeném výpočtu pilota na povinný hlásný bod, nebo
iii)
v čase, kdy nenastane hlášení polohy nad povinným hlásným bodem podle toho, který je pozdější;
Poznámka:
Časové období 7 minut má umožnit provést nezbytná opatření v řízení a koordinaci letového provozu
c)
následně udržovat hladinu a rychlost v souladu s FPL.
Poznámka:
Vzhledem ke změnám hladin a rychlosti se použije podaný FPL, což je letový plán, který byl podán pilotem nebo určeným zástupcem na stanovišti ATS bez jakýchkoli dalších změn.
d)
jestliže je let vektorován radarem nebo letí na paralelní trati (offset) podle RNAV bez určené
meze povolení, pokračuje nejrychlejším možným způsobem na trať platného letového
plánu tak, aby se připojil ne později než na nejbližším význačném bodě, přičemž musí
brát v úvahu použitelnou minimální letovou výšku.
Poznámka:
Ve vztahu ke změnám trati, která je letěna, nebo času zahájení klesání na přistání na letišti, musí být použit CPL, který obsahuje všechny následující povolení, včetně změn, pokud nějaké jsou.
e)
pokračuje po trati podle CPL na příslušné určené navigační zařízení, sloužící letišti příletu a, když je tak požadováno, aby se zajistil soulad s f), vyčkává nad tímto zařízením až do zahájení klesání.
f)
zahájí klesání z navigačního zařízení specifikovaného v e) v předpokládaném čase přiblížení (EAT) naposled přijatém a potvrzeném nebo co možná nejblíže, nebo jestliže EAT nebyl přijat a potvrzen,
v předpokládaném čase příletu (ETA) vyplývajícím z CPL nebo co možná nejblíže.
g)
provede normální postup přiblížení podle přístrojů, který je specifikován pro určené navigační zařízení; a
h)
přistane, jestliže je to možné, do 30 minut po předpokládaném čase příletu (ETA), specifikovaném v f) nebo posledním potvrzeném předpokládaném čase přiblížení (EAT), podle toho, který z nich je pozdější.
Z výše popsaného, zejména v bodě e), pokud nejsi úplnej blbec, za kterýho se tu vydáváš, pochopíš, že pilot se ničím neprovinil a postupoval zcela dle platných předpisů, které mu - i při ztrátě spojení - umožňují letět dle podaného letového plánu až na letiště určení..
A proč tomu tak je..? Protože když se rozhodne takovýto let pro diverzi, způsobí tím ve vzduchu větší zmatek, než kdyby divertoval na nejbližší letiště. A proč..? Protože např. na případném diverzním letišti o takovém letu nemají ani páru, nemusí takový let mít na radaru korelován atd.. zkrátka, je lepší, když doletí tam, kam měl namířeno, než když z čista jasna spadne na zem na nejbližším letišti někde po cestě, když k tomu není důvod, jak by se to tobě asi líbilo.
Další mé nervové buňky už ti nebudu obětovat, srážkám s blbcema se snažím vyhýbat, jen tady mi to prostě nedalo.. |
| |
|