| | Letadlo směřující z Německa se nehlásilo, armáda vyslala gripeny 20. 10. 2013 / 00:44 | |
| | Tak aby bylo jasno - aspoň v něčem - abych rozlousknul tvoje příspěvky, jasnovidec být nemusím (co s tím má co dělat schizofrenie nevím, možná by ses měl omezit na slovník výrazů, kterým rozumíš). Tady máš pár ukázek - většinou přímo s odkazy na konkrétní příspěvky, abys netápal.
1. ----------
citace" "piloti hotovostních letadel neurčujou sami, který úkol budou plnit! Nýbrž dostávají nějaké rozkazy. Ty rozkazy někdo vydává a tzv. radarový řídící bojového použití jim je předává. Pokud ten rozkaz k intervenci někdo nevydá, tak ho prostě ani nikdo nevykoná! "
Co se mi tím jako snažíš vysvětlit? Jakože si já myslím, že si stíhači v hotovosti dělají co chtějí? To je snad každýmu jasný, že pokud je nějaká taková akce, tak piloti jsou prodlouženými prsty celého systému (ať PVO nebo čehokoliv) - a pokud se tady píše, že gripeny tohle nebo gripeny támhle - tak jen kokot by to použil tak, že si myslíme, že to co se stane, je vůle těch pilotů. Takže přesvědčuješ mne pilně, ale příště, prosím - k věci.
Že nepěstuju obezličku - a že jsem to psal už dřív (což sis neráčil uvědomit) doložímm citací z mého příspěvku: "A pokud se u mne objeví gripeny a zakývají na mne, že jako mám letět s nima jinam - tak letím s nima, protože mne dovedou - i bez rádia. jenže ony (ani jejich nadřízení a nadřízení jejich nadřízených) ujevně neuznali za nutné to letadlo někam odklánět - a bylo by to přitom tak snadné. Takže to letadlo asi nedělalo zas tolik špatného..."
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=472833&lan=0
2. --------------------------
Píšeš tady: "Nikdo tu netvrdí, že jakmile je zmerčil, měl zmizet do mraků, a pokud to tu někde vidíš, tak jseš schizofrenik, nebo jasnovidec!"
ale už jsi taky napsal: "Pokud mu zároveň nefungoval odpovídač při letu IFR, měl okamžitě přistát."
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=472637&lan=0
a "Pokud to věděl měl při nejbližší příležitosti sklesat do VMC a přistát na nejbližším letišti."
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=473994&lan=0
a taky "Ale ještě jednou zopakuju, že tento článek se týká pouze ztráty spojení. V předpise není nic o tom, jak postupovat, když vysadí kde co a ještě spojení, to snad řeší manuál letounu. Podle mě zdravý rozum velí - co nejdřív na zem.
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=473898&lan=0
a přitom se tu opakovaně píše, že letěl mimo dohled země (IMC). Pokud by aplikoval kteroukoliv verzi z tebou doporučeného jedině správného postupu, tak by to vždycky byl "odval a dolů do mraků" - tak jak píšu já. Nemusím být jasnovidec, stačí se prohrabat tvými příspěvky.
3. -----------------------------------------
píšeš tady: "Když uviděl stíhačky, tak mu asi mělo dojít, že něco není v richtigu, poněvadž jinak by k němu asi nepřiletěly. Měl signalizovat, že má potíže a nechat se na to letiště dovést. "
a jinde: "nebo dovést na nejbližší vhodné - to umíme. "
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=473898&lan=0
No ale jinde píšeš, že "dovést na nejbližší letiště" tedy "intervenovat jinam" možné není - třeba tady: "Taky nevím o tom, že by civilní složky žádaly vojenskou stranu o to, aby byl letoun intervenován jinam, nevím z jakého titulu by toto mohly udělat."
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=473898&lan=0
Tak jak to tedy je - může nebo nemůže pohotovost "narušitele" odklonit a dovést na nějaké letiště? A proč to v tomto případě nebylo provedeno, pokud, jak opakovaně píšeš, došlo k porušení všeho možnéhoa pilot rozhodně neměl pokračovat v letu tak jak pokračoval? - tedy abys zas nerozváděl ty sračky o zodpovědnosti a rozkazech - proč v tomto případě nebyl dán rozkaz, aby byl dán rozkaz aby bylo stíhačům přikázáno ten letoun hladce dovést na nějaké diverzní letiště? Na to je jen jedna odpověď - nechat pilota pokračovat podle plánu bylo nejjednodušší a nejbezpečnější. Přesvědč mne o opaku.
4. -----------
už stručnějc. Píšeš: "Cestující místo focení nemohli na pilotův pokyn namalovat šipku nebo napsat slovo na zadní stranu mapy?" - proboha živého - měls někdy leteckou mapu (ICAO 500) vůbec v ruce? Nebo nějakou jinou - německou, nebo Jeppesenku? Viděls co má na druhý straně? Kam bys chtěl co psát - natož aby to šlo za letu přečíst z jinýho letadla ??? - právě protože píšeš takovýhle hámotiny, se ti ostatní (co už tu mapu v ruce měli) smějou. A pokud jsi takový profesionál, za jakého se vydáváš, tak by se ti takovéhle chyby stávat neměly...
5. ------------------------------
Perlička - z tohohle příspěvku je krásně vidět, jak sám sebe vidíš a jak se (na veřejnosti) jako důstojník v činné službě prezentuješ: "My v NATO už nesetřelujeme, a nenutíme k přistání letadla jen tak. My k tomu musíme mít důvod! Ten důvod nenastal, kdyby ano, udělali bysme to. Jsme na to dobře připraveni a vycvičeni"
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=472703&lan=0
Ty že jsi na to dobře připraven a vycvičen? A to se tady projevuješ tak jak se projevuješ? Není ti hanba? Setkal jsem se dost blízce za svůj život s řadou důstojníků, různých zbraní, včetně velitele jedné letecké základny a taky houfu stíhačů té nejvyšší elity té doby. Nikdo z nich, kdo byl skutečně dobrý, by tu větu takhle nenapsal. Je mi to líto.
6. -----------------
Na závěr prosba. Za všechny zmršené příspěvky vyberu ten nejzoufalejší, opravdu chucpe. "Už Švejk říkal:"Komu není shůry dáno, ten je blbej""
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=474005&lan=0
Prosím - když chceš něco citovat, cituj pravdivě. Ve Švejkovi se tato věta nevyskytuje, románový Josef Švejk toto nikdy nevyslovil. Pokud takhle cituješ, taky to o tobě dost vypovídá. |
| |
|