obávám se, že píšeš o něčem jiném než já Ale už si zvykám, že tady nikdo pořádně příspěvky ostatních nečte....
takže, jen rychlý sumář:
- klučina se ptal co a jak
- má ještě dva roky na gymplu
- výcvik pilota z nuly po ATPL trvá 2 roky (plus mínus autobus - autobus je v tomto případě kvantifikován na půl roku...)
- klučina má v normálním případě (viz splněné tři předpoklady) cca čtyři roky do ukončení papírů a statusu ATPL Frozen
- zaznámenáváme v práci zvýšenou poptávku zahraničních společností na výcvik pilotů v délce trvání výcviku viz pár řádků výše
- klučíkovi jsem přátelsky poradil, aby studium ATPL bral jako sekundární a to ještě za předpokladu, že na to má prachy
Co ještě není jasné na tom, co jsem napsal? Uvedl jsem snad někde, že je ihned v tomto okamžiku obrovská poptávka po pilotech? Psal jsem někde o okamžitém stavu? Nepsal.
A vysvětli mi, proč by v tržní ekonomice měli piloti dostávat typovku? Pokud má někdo dvě mega na základní papíry tak vyhrabe i půl mega na typovku. Platí někdo mně vzdělávání v elektrice a avionice a další studium digitálních a nevím jakých systémů? Neplatí. Platí někdo doktorům atestace? Neplatí.
Chceš dělat nějaké zaměstnání? Tak se to nauč, vybav se potřebnými průkazy a příjď, možná tě zaměstnáme - takhle to funguje a nevím, proč by to mělo fungovat jinak. Tak jde vývoj a vývoj nezastavíš.
Nebo to má být - chceš být pilot? No jasně, sednem si z tebe na prdel, příjď, všechno ti zaplatíme a dáme ti královský plat.... Vysvětli mi proč?
Peace, brothers!  |
|