Knipl drzis druhou rukou, nez tou, kterou se ovlada plynova pripust. Tak ze v Echu jsi li jako kapitan, drzis levou. Ja mam napriklad v ULL plyny (2ks) na konzoli na leve strane tak ze drzim knipl pravou rukou. Neni na to nijaky predpis kazde ero to ma jinak. Npriklad Aztek ma knipl mezi sedadly a vetvi se vlevo i v pravo (pekna pakarna) Co se tyce aerodynamickych sil v kniplu, tak je to zavisle letadlo od letadla, da se to shrnout tak, ze se vzrustajici rychlosti se sily zvetsuji u vsech letadel (jsou li ridici plochy primo ovladane) Feedback u FS funguje celkem pekne a myslim, ze odpovida realu (vyjma klepani pri pojizdeni a u nekterych modelu snaha o rozkmitani zleva doprava) Celkem pekne Feedback demonstruje i chybne vyvazeni coz je v realu i dost nebezpecne, ale sily v rizeni Te podvedome na tento fakt upozorni. V podstate pri kazde zmene rezimu letu v realu porad dovazujes. Jedna z uloh pri pilotnim vycviku je let bez pristroju (simulace zavady a tam musis rychlost odhadovat. Nesmis prekrocit obalku letadla a pri pristani nesims jit pod minimalku. To je prave moment, kdy vyuzijes mimo jine i sil v kniplu na odhad rychlosti. Kdyz jsem delal ULL pilotak, porad jsem lital na FS 2002, trenoval jsem na letisti, kde jsem lital v realu, pouzival jsem Cesnu 152 (chova se velmi podobne jako treba Echo) a lital jsem okruhy. Paklize se to s FS naucis za vsech okolnosti, s bocnim vetrem a opravdu budes dodrzovat predepsane rychlosti, vysku, ukony, tak si usetris dost hodin v ralu, nejses li totalni drevo. Samozrejme realibility musis mit nastaveno u vseho na HARD. Co je vsak nutnosti jsou pedaly. Bez podelneho rizeni je to celkem nanic.
Jo, jen takova posledni poznamka. V letadle musis mit alespon dve z nasledujicich 3 veci (chces li prezit)
1. rychlost
2. vyska
3. rozum
|
|