FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 16. 11. 2024, svátek má Otmar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pět otázek pro Radima Jeden příspěvek | Celý strom
Pět otázek pro Radima   15. 1. 2013 / 12:27
Jeeloo
Doplním co vím z lakovny:

- Weight and Balance se bere v potaz, ale je to minoritní záležitost.
- nevím jak v případě TVS a přrmalování ocásku, ale jinak jsme letadla vždy odlakovali, dali konzervační "krémík" na vlastní trup, pak podkladový nástřik a nakonec vlastní lak.
- nepoznají nátěr, to se nijak neprojevuje, pokud je dodržena norma na to. Ale stalo se, že blbě nalakované letadlo v Malajsii vyjelo na první let v novém kabátku, vystoupalo a barva byla špatná. Nevydrželo to mráz a sloupalo se to kompletně. No a letadlo předtím nebylo odlakováno, jen přelakováno, takže se stal prní paradox na světě, kdy letadlo odstartovalo v barvách a imatrikulaci jednoho dopravce a přistálo v barvách a označení jiného

Já nikdy nenechával lakovat Boeing, nejvíce jsem se podílel na lakování Citation 650 a zhruba podobně veliké letadla, pak Beechcraft a L410. Cenově celá procedůra vyšla na cca 3/4 milionu korun za komplet, ale netucha, o kolik se tohle liší na Boeingu
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ