Nevím, asi se ukazuje, že jsme každej byli letecky odchovaný jinde, ale tam, kde učili lítat mě, se do práce automatu tahu nehrabalo. Ono to ani není potřeba, speciálně na NGčku to funguje bezchybně a přesilováním si člověk nepomůže, nic hrubého to nedělá. Trochu mě zaráží, že to běžně používáte pro úpravu klesání apod., já na to vždycky používal rady z nezapomenutelné prezentace "Children of the Magenta Line" - když to nedělá co chci, použiju nižší level automatizace, a když to není ono ani potom, tak "klik klik" a odpojím to.
Já si tedy ani nevybavuju, že by FCTM nebo FCOM o něčem takovém, co zmiňuješ, psal. Alespoň ne na 737.
Pravda je, že poté, co jsem nahlídl pod pokličku i všeobecného letectví v UK, už nemám o ničem iluze (tohle mimochodem nebyla narážka na tebe, ale to asi chápeš ) |
|