FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
VOR/DME app Jeden příspěvek | Celý strom
VOR/DME app   24. 11. 2012 / 17:41
PB   
Jó, FPA, máš pravdu, já si to pletl s FPV na Boeingu, sorry

No právě že MAPt je bod, kde bys měl nejpozději zahájit postup nezdařilého přiblížení, ale pokud letiš "klasicky", tak s DA/DH (decision altitude/height) nemá zas tolik společného. Ono se to u VOR DME jmenuje MDA/MDH (minimum descent altitude/height) a funguje to tak, že klesáš klesáš, až se do této slavné MDA dostaneš a v ní potom rovně letíš dál, až do bodu MAPt a v něm se teprve rozhoduješ. Proto se to jmenuje tak jak se to jmenuje - je to jen nejnižší možnost kam můžeš vyklesat, ale vlastní rozhodnutí provádíš v závislosti na MAPt (obvykle daném třeba DME), nikoliv v závislosti na nějaké výšce. Ohledně výšky se rozhoduješ u přesných přiblížení - třeba nezjnámější ILS, kde letíš, klesáš, a v momentě kdy se dotkneš DA, tak se musíš ihned rozhodnout, žádné vodorovné letění a čekání na DMEčko.

Proto mi přijde špatně nastavovat nějakou DH u VOR DME přiblížení, jelikož tam jaksi DA/DH není, a situace, kdy mi letadlo řekne "minimums" při dosažení nějaké výšky mě donutí k tomu se rozhodnout k provedení GA daleko dříve, než doletím do vlastního bodu MAPt, kde se opravdu teprve rozhodnout musím...

To je to, co jsem myslel - snad už víš, co chci napsat, nějak mi to dneska nejde srozumitelně vysvětlit

PB
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ