Přátelé, po návratu z dovolené od bratra v Norsku mi nedá abych se nezeptal povolaných.
Před pár lety, kdy ještě lítala do Osla ČSA s AIBUSEM 320 (319)? jsem po pěkném letu vždy zažil velmi čisté přistání, jak do peřin s pozvolným dosednutím předního podvozku.
Letos s NORWEGIAN B737-NG obě přistání hladká, ale s poměrně tvrdším dosednutím na rwy jakoby "na všechny tři" podvozy současně. Zmínil jsem se o tom i bratrovi a povrdil mi, že NORVEGIAN a B737 pokaždé přistává takto tvrdě. Prý mu někdo řekl, že kvůli brzdám.
Podotýkám,LKPR téměř bez větru, přistání na rwy 06.
A tak se ptám , jak je to doopravdy, protože tato teorie mi nějak nesedí, pokud se pilot snaží o hladké dosednutí a nevyjde mu to, tak to "žuchne", ale pokud schválně přistává na "všechny tři" a nevyšlo by mu to, tak to bude mega tvrdé přistání ???
Díky za odpovědi  |
|