Jojo, provoz byl slusny, jak na LKPR tak i v LKTB. Jenom jeste malou poznamku. Nevim jak komunikace probihala jinde, ale na LKPR to obcas drhlo.
I. prosim piloty, kteri neznaji presne letiste, aby meli mapy ADC (nejlepe vytisknute nekde na stole a aby se podivali na trasu, kterou jim ATC rek a pak pojizdeli), pak by nedochazelo k bloudeni po pojizdeckach a RWY
II. pokud s ATC komunikujete v anglictine a on vam neco rekne a vy tomu nerozumite, nebo nevite, jak se to zalitne, tak se klidne zeptejte cesky ATC vam to rekne cesky, popripadne vysvetli. Rozhodne to neni zadna ostuda.
Nakonec bych se chtel omlvit CVZ022 ktery trochu dele cekal na textu a Martinovi Cervenkovi na kteryho sem ze zacatku zapomnel
Jinak to byl vydareny fly in, takze jen tak dal. Doufam, ze na dalsim fly inu bude stejny provoz jako vcera
Filip |
|