Soukromě si myslím, že geniální myšlenka k úspěšné realizaci nikdy nestačila.....K tomu co jsi napsal ještě doplním následující postřehy:
1) Stávající provozovatelé do toho asi nepůjdou, navíc tam kde lítá nejvíc GA písťáků na světě potíže s AVGASEM nemají
2) Jako potenciální nový zákazník bych se docela bál, protože s tím motorem (když pominu neznámé náklady) nejsou žádné dlouhodobé zkušenosti
3) Na našich malých letištích JET A1 většinou běžně není))
4) Českým leteckým turistům lítajícím na východ to taky moc nepomůže - protože JET A1 mají jen na velkých letištích, málokde jsou GA friendly a letištní poplatky jsou taky slušné.....
5) Pokud by se to v budoucnu přesto stalo masovou záležitostí, bdělému oku EU byrokratů to neunikne a podniknou kroky k tomu, aby se kapitalistům provozující bohulibý koníček tento řádně prodražil a určitě JET A1 dodatečně zdaní - nebo zakážou
6) Takže článek beru jako takové slušné PR plácutí do vody o ničem
7) Komentář píšu sem, protože Kuba na Ajrowebu nemá rád ironii a tam by mi to smazal))
8) Počkám si co na alternativní motor řekne pokročilý strojník Radim)))
9) Doufám že nikdo nenařídí to povinně nacpat do Spitfajrů namísto Merlinů....(kvůli emisím) |
|