To se nemáš za co stydět Taky se přiznám, že nejčastěji mám obě ruce, nebo aspoň jednu, kdesi dole v pohodové odpočinkové poloze na volantu, kde je místo podle jeho konstrukce. Ať jezdím vpravo nebo vlevo, pokud řídím jednou rukou, druhou mám většinou na šajtrpáce. Což je tady v zemi automatických převodovek trochu zbytečný (pominu sjezdy z veeelkých kopců) a tak teď nevím co s tou druhou Nekouřím, nepiju, netelefonuju...tak nakonec řídím oběma.
Občas používám polohu jedna ruka na 12 a druhá na šajtrpáce, ale téměř vždycky jen při rozjezdu. Ani nevím proč, asi se s tím líp dělají výraznější zatáčky a zároveň řadí (aneb křižovatky).
Nesouhlasím ale se zbytečností polohy za deset dvanáct apod. Pokud chci mít jistotu (sníh, náledí, hodně zatáček) a/nebo si trochu užít ostřejší jízdu, potřebuju držet volant oběma rukama, jinak nemám pocit kontroly. A při pohledu na závodní ježdění zjevně nejsem sám Ostatně tonde na tohle téma tuším cosi nedávno psal na FB po zkušenosti s řízením Poršátka s Blankou v Příbrami. |
|