Mám ji taky, a jsme na tom úplně stejně. Zatím jsem se jen smýkal po linoleu v předsíni, taky hned utíká do strany. Zkušení mi důrazně doporučili simulátor, nejlépe Phoenix. A za každý karambol ať udělám čárku za 500,- no a už bych měl možná na skutečný vrtulník. Každopádně to je pořádná fuška. Po cca měsíci to jakž takž mám pod kontrolou, ale vytáhnout ho ven bych si asi ještě nedovolil.
Elevator mám myslím taky na reverz, ale teď mám vysílač nastavený na ten sim, tak si nejsem jist.
Na vysílači lze nastavit funkce NORMAL - REVERZ na jednotlivé funkce, omezení výkonu - přepínač a točítko na levé straně, omezení výchylek - přepínač na pravé straně.
Řídící jednotka vrtulníku pak umožňuje plynulou regulaci výchylek ocasní vrtulky a cykliky, dále pak nastavení citlivosti gyroskopů, to jest jak moc budou gyra kecat do řízení. Vrtulník bude buď "hodný", ale na povely bude reagovat vláčně, nebo se vliv gyroskopů omezí, a potom to bude divoch, který bude vyžadovat plné soustředění a neustálé zásahy do řízení. Z fabriky je to myslím nastaveno spíše na hodný.
Tolik mé dosavadní poznatky, snad ještě na první let vybavit vrtulník tréninkovým křížem, zabrání takovým těm drobným klopýtnutím, které by způsbili zbytečné škody. Letu zdar! |
|