Zkus se na ty příspěvky Radime dívat tak, že je nepíšu pro tebe (byť to bylo v odpovědi na tvůj příspěvek), ale pro ostatní Ty už máš na tohle všechno díky zkušenostem z obojího mnohem zdravější pohled...
Já se s tebou nedohaduju, já s tebou v podstatě souhlasím A je úplně jedno jestli jsem dal jako příklad srovnání návyků z malých na velký - dal jsem to jako příklad, na který se ptal Vojta (teda ten Vojta, jestli mi jako rozumíš). Platí to ale úplně stejně obráceně, úplně stejně mezi Z-50LS a CE-680, apod.
Zastávám názor, že zkušenosti a schopnosti pilotovat se týkají pouze jednoho konkrétního stroje, nebo skupiny strojů s podobnými vlastnostmi. Na jiných můžou mít někdy negativní, jindy až nebezpečné důsledky. Čili přesný opak strojnické teorie, že kdyby všichni strojníci plachtili a akrobatili a instruktorovali a dělali tohle všechno dost dlouho, jsou z nich lepší piloti dopravních letadel. To je to zásadní téma, které jsem tady jen drobně zkonkretizoval na příkladě, který ale platí i jinde, i naopak... |
|