Sice popisuješ jádro věcí správně, ale pořád tam nikde nevidím tu škodlivost.
ad 0) Pád u velkých letadel je sice skutečně někdy těžko rozpoznatelný, neboť se dlouho nemusí dostavit přirozený buffet, ale právě proto je tam stick-shaker. Nějak si nevybavuju byť jen jediný případ, kdy by na něj někdo nereagoval a čekal na třepání s tím, že je tak zvyklý z malých letadel
ad 2) Zjevně jsi nikdy nelítal letadlo s motory na zádi a písťák s velkým výkonem. Pak bys věděl, že přidání plynu u prvního působí opačným momentem, než jsi zvyklý na 757 (to bych stejně tak mohl tvrdit, že je škodlivé přejít z Boeingu na MD-80), a naopak u druhého bys věděl, že nemůžeš přidat plný plyn, protože bys mohl mít problémy s reakčním momentem vrtule, což v pádu také není nic moc. Tedy - srovnáváš Warriora se 757, ale když budu srovnávat Z-50LS a CE-680, dojdu k přesně stejným, ale opačným, výsledkům. Zase to teda není malé x velké
ad 3) Ano, směrovka, to je jedna z toho mála bodů, kdy přiznávám, že předchozí velká zkušenost s malými letadly může být na škodu. Stejně tak může být na škodu předchozí lítání s Phantomem, viz tebou zmiňovaný A 300 od AA |
|