Sám jsi si odpověděl. Létáš podle toho, co tě naučili. Snad nikdo (ve VFR) nepindá do rádia v souladu s předpisem frazeologie (to bychm se ukecali). Tak holt ani na IVAO někdo nelítá podle předpisu a na UNICOM nepindá.
A stejně jako v reálu platí, že na pindání do rádia letadlo nelítá (po větru taky nejdřív děláš úkony a pak až krafeš do rádia, že jsi po větru bla blá), tak proč by to samé neplatiilo až na IVAO?. A pokud holt z nějakého důvodu nezakrafeš, letadlo nespadne. I když je to samozřejmě komplikace.
K tomu bych přidal ještě dosah UNICOMU - pokud se nic nezmenilo od dob, kdy jsem se tam taky proháněl (a textový UNICOM zrovna moc nevyhledával), tak zpráva psaná na unicomu šla do vcelku velké vzdálenosti. A pilota někde v Čáslavi vcelku nepochybně nezajímá, že někdo vzlítává v Brně. Méně je někdy více. |
|