Jinak vidím že to stále někteří nechápete...
Jde mi opravdu jen o zachování jistých standartů neboli předpisově řečeno pravidel, které jejich dodrzování se od virtuálního letani odvyjejí a to ve značné míře!
Já zacinal na IVAO v r.2005 a neumel jsem ani s jedním erem. Po 5 leetch jsem se dla na výcvik PPL(A) a reknu vám že nekteré návyky mi pri letu opravdu skodí, idkyž uz si na ne dávám pozor. Tak jsem chtěl varovat zaroven verejnost, ze to není jen o jak jsme vzpominal, drzení knyplu a regulace výkonu motoru...
K těm příkladum na UNICOMu:
Pokud třeba letíte už s tím MIGem, coz neni tak frekventovaný provoz zas, nevadí, staci napsat pri vzletu třeba z Cáslavi že MIG21 vzelt tam a tam, budu delat tohle, dále do prostoru Libavá, atd, ve formaci... já uvidím ze to je to voják, tak asi něco rychle, toš pocitam ze pilot nemá cas vypisovat pozice, chápu... Jde mi o to, strucne to napsat a informovat provoz. Pokdu neni provoz, klidně to nepište, přeberte si to sami když litate i v reálu atd... někomu to nevadí, jinému to neprospívá tak si na to dá pozor atd...
Není to jen o UNICOMu, ale také o FLP atd... Kolik kluků dnes léce s Boeingem s náletem 20h IVAO a vyplnit FLP umí opravdu jen jak jim kamoš rikal... Já to beru - učí se to a jde mi o to, dostat těm klukům do palice správné návyky a informace...
Hoj |
|