Ono jaksi nezalezi na tom, co se pouziva vic, ale na tom, jaky typ priblizeni dane letiste umoznuje )) Tezko poletis ILS priblizeni na letisti, ktere neni vybaveno pro ILS priblizeni a tezko poletis VOR DME priblizeni na letisti, ktere nema zadne VOR ani DME ....
to jaky typ priblzeni muzes zeletet poznas z mapek letiste - pro ta priblizeni ktera muzes zaletet na tu kterou drahu je vzdy prislusny planek
ad NDB DME priblizeni ... trosku to pletes.. OM a MM nema s NDB nic moc spoelcneho .. pouze to ze je velmi obvykle konfigurace kdy jsou jeden NDB majak v pozici MM a druhy NDB majak v pozici OM ... ale take to muze byt uplne nekde jinde
navic pro konfiguraci NDB DME priblizeni nepotrebujes dva, ale pouze jeden NDB majak, a dale vybaveni DME pro mereni vzdalenosti
prosim, pred dalsimi dotazy si precti toto: http://www.lkpr.info/takeoff/skolka/pristroj.htm usetri to spoustu casu nejen tobe ![](images/smile/01.gif) |
|